آشپزی

پربیننده ترین مطالب
  • ۰
  • ۰

ژله سورپرایز

مواد لازم:

ژله آلوئه ورا         2 بسته          آب جوش          5 لیوان 

ژله توت فرنگی     2 بسته          بستنی وانیلی    2 لیوان

طرز تهیه: 

1 بسته ژله آلوئه ورا را با 1 لیوان جوش مخلوط کرده کنار می گذاریم تا سرد شود و با 1 لیوان بستنی که به دمای محیط رسیده مخلوط کرده و در قالب پانت کیک ریخته در یخچال می گذاریم. 2 بسته ژله آلوئه ورا را با 3 لیوان آب جوش مخلوط کرده در قلب چرب شده میریزیم و در یخچال قرار میدهیم. بهتر است این ظرف بزرگ باشد و ضخامت ژله در حدود 1 سانت باشد. بعد از اینکه ژله بست با قالب دلخواه گل یا قلب قلب میزنیم و به صورت ردیفی کنار هم در قالب پانت کیک قرار داده و 1 بسته دیگر از ژله آلوئه ورا را که با 1 لیوان آب جوش و بستنی مخلوط کرده ایم را بعد از سرد شدن و به صورت تدریجی در ظرف پانت کیک میریزیم تا روی مواد قبلی را بگیرد و به مدت 2 ساعت در یخچال بماند.

اگر بخواهیم این ژله و یا هر ژله دیگری راحت از ظرف خارج شود، قبل از ریختن ژله در ظرف آب ریخته و خالی کنید و به مدت 5 دقیقه در فریزر قرار دهید. زمان استفاده ظرف را چند دقیقه در آب گرم قرار دهید و ژله را برگردانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی