آشپزی

پربیننده ترین مطالب
  • ۰
  • ۰

تارت میوه

مواد لازم :
ارد         ٣٥٠گرم        کره                ١٧٥گرم        پودرشکر        80گرم

زرده      1 عدد         روغن مایع      1ق غ          اب یخ           ١تا٢ق غ
وانیل: کمى

مواد داخل تارت:

زرده      3 عدد      شکر                   100 گرم     آرد ذرت        3 ق غ

شیر      120 گرم   خامه                  100 گرم

طرز تهیه:
آردوپودر شکر در غذاساز بریزید. ومخلوط کنید. کره سرد خرد شده را اضافه کنیدالبته درجه همزن باید کم باشد. مثل خرده نان باید بشه.زرده رااضافه کرده وبعداب سردوروغن مایع ووانیل را اضافه کنیدخیلى کم بادستگاه مخلوط کنید. فقط باید خمیر جمع شود. اصلاًنیازى به هم زدن زیاد ندارد. این خمیر نباید به روغن بیفتد.تمام این مراحل را بادست میتوان انجام دادوخیلى هم بهتر است. این خمیررا از ١تا٣ساعت در یخچال استراحت دهید. وبعد درقالب ٣٠ سانت چرب شده پهن کنید. هم با وردنه هم با دست میشودانجام داد. وچند چنگال کف قالب روی خمیر بزنید تا پف نکند. در فر از قبل گرم شده با درجه١٨٠به مدت ٢٥ دقیقه قرار مى دهیم. در این فاصله که در فر است. یکبار دیگر خمیررابیرون اورده و چند چنگال مى زنیم تا پف نکند. در این فاصله تا خمیر اماده بشه شما کرم میانى رادرست کنید. 
کرم میانى تارت میوه :
 زرده ها رابا شکر حسابى مى زنیم. تا گرم رنگ شود. آرد ذرت را اضافه کنید و شیر رابتدریج اضافه کنید.ومخلوط کنید. مواد را روى حرارت قرار دهیدوپیوسته هم بزنید. تا غلیظ شود. ازروى حرارت برداشته. وخامه صبحانه اضافه کنید. هم بزنید. وقتى خنک شد. روى تارت خنک شده ریخته. ورویش را با میوه دلخواه پوشش دهید. وبریلوى بى رنگ بن مارى شده رابا برس روى میوه ها زده وبهتره مدتى در یخچال بگذارید .
بریلو مثل ژله است اما روانتر ، میتونید از فروشگاه های لوازم قنادی تهیه کنید.

  • ۹۶/۰۵/۱۶

تارت

تارت میوه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی